- Broil King®
- Blog
- Poradnik
- Części zamienne do grilla i gwarancja - wszystko, co musisz o nich wiedzieć
Części zamienne do grilla i gwarancja - wszystko, co musisz o nich wiedzieć
Gwarancja na grilla Broil King
Na stronie nie tylko zarejestrujesz kupionego przez siebie grilla, ale również dowiesz się wszystkiego na temat aktualnych warunków gwarancji.
- grilla należy zarejestrować w ciągu 30 dni od dnia zakupu (okres gwarancyjny liczy się od momentu zakupu, a nie rejestracji),
- aby dokonać rejestracji niezbędne są: paragon lub faktura wystawione przez Autoryzowany Salon Dealerski lub partnerskie sklepy DIY na terenie Polski. Listę salonów znajdziesz tutaj:
Spośród wszystkich pól do uzupełnienia trudność mogą sprawić Ci jedynie model oraz numer seryjny grilla. Znajdują się one na tabliczce znamionowej grilla, która umieszczana jest z tyłu urządzenia. Do rejestracji grilla warto więc przystąpić tuż po jego skręceniu. Poszczególne parametry są dokładnie wyszczególnione, jednak w celu lepszej identyfikacji warto wiedzieć, że seria grilla zawsze rozpoczyna się od wielkiej litery. Jej znajomość przyda Ci się również w razie konieczności zakupu części zamiennych do grilla.
Po zarejestrowaniu grilla następuje weryfikacja poprawności wysłanego wniosku. Jeśli wszystko zostało wypełnione dobrze, wniosek zostaje zaakceptowany, a grill objęty wydłużoną gwarancją począwszy od dnia zakupu widniejącego na paragonie/fakturze. Potwierdzenie rejestracji otrzymasz mailowo.
Od momentu rejestracji grill widnieje w systemie internetowym Broil King, dzięki czemu nie musisz martwić się, jeśli Twój papierowy dowód zakupu zgubi się lub ulegnie zniszczeniu.
Części zamienne do grilla Broil King
- piekarnik z odlewu aluminium (również jego poszczególne elementy),
- ruszty żeliwne,
- elementy pokrywy i grilla ze stali szlachetnej,
- aromatyzery Flav-R-Wave™,
- palniki Dual-Tube™,
- palnik rożna,
- palnik kuchenki bocznej,
- farba.
Jak znaleźć najbliższe centrum serwisowe?
Jeżeli reklamacja uszkodzonej części grilla została odrzucona lub nie przedłużono gwarancji na urządzenie, a od zakupu upłynęło więcej niż 2 lata, pomoc w naprawie możesz uzyskać w płatnym centrum serwisowym. Pierwszy krok do znalezienia centrum znajdującego się jak najbliżej miejsca Twojego zamieszkania to kliknięcie w poniższy kafelek.
Gdzie i jak kupić części zamienne?
Po wybraniu modelu na stronie pojawi się e-schemat1, czyli rysunek techniczny z podpiętymi do niego częściami (w przypadku większych grilli schematów będzie kilka) oraz tabelka2, w której będą one wyszczególnione. Obok niektórych elementów znajdziesz również film instruktażowy3 dotyczący ich wymiany.
Konkretny element umieścisz w koszyku korzystając z opcji "dodaj do koszyka" widocznej w tabelce pod schematem. Możesz również zrobić to za pomocą schematu. Po najechaniu na numer wybranej części, na mapce pojawi się jej nazwa, cena, ilość, a także ikonka koszyka. Jedno kliknięcie w nią sprawi, że do koszyka trafi 1 sztuka produktu (jeśli potrzebujesz więcej sztuk, powtórz czynność odpowiednią ilość razy).
UWAGA! Przy niektórych częściach zamiennych, po najechaniu na produkt w okienku nie wyświetli się ikonka koszyka, w tabelce zaś, w miejscu "dodaj do koszyka" widniał będzie numer telefonu. Oznacza to, że wybrany element nie jest dostępny w danej chwili i w celu jego zamówienia oraz otrzymaniu informacji o czasie realizacji, należy zadzwonić pod wskazany numer (+48 16 623 61 73) lub skontaktować się mailowo (serwis@broilking.pl) z działem sprzedaży Broil King.
Po wybraniu wszystkich poszukiwanych elementów należy przejść do finalizacji zamówienia (w tym celu kliknij w niebieskie pole).
Po przejściu do koszyka zostaje Ci już tylko wybór sposobu dostawy, płatności oraz złożenia zamówienia.