Części zamienne do grilla i gwarancja - wszystko, co musisz o nich wiedzieć

Gwarancja na grilla Broil King

Standardowa gwarancja, którą każdy Klient otrzymuje po zakupie grilla gazowego Broil King, wynosi 2 lata. Jest to raczej krótki okres, biorąc pod uwagę, że grill ma być przez nas używany przez długie lata. Można go jednak z łatwością wydłużyć w kilka minut poprzez poniższy formularz.

Na stronie nie tylko zarejestrujesz kupionego przez siebie grilla, ale również dowiesz się wszystkiego na temat aktualnych
warunków gwarancji.

UWAGA!
  • grilla należy zarejestrować w ciągu 30 dni od dnia zakupu (okres gwarancyjny liczy się od momentu zakupu, a nie rejestracji),
  • aby dokonać rejestracji niezbędne są: paragon lub faktura wystawione przez Autoryzowany Salon Dealerski lub partnerskie sklepy DIY na terenie Polski. Listę salonów znajdziesz tutaj:
Partnerzy Broil King

Spośród wszystkich pól do uzupełnienia trudność mogą sprawić Ci jedynie model oraz numer seryjny grilla. Znajdują się one na tabliczce znamionowej grilla, która umieszczana jest z tyłu urządzenia. Do rejestracji grilla warto więc przystąpić tuż po jego skręceniu. Poszczególne parametry są dokładnie wyszczególnione, jednak w celu lepszej identyfikacji warto wiedzieć, że seria grilla zawsze rozpoczyna się od wielkiej litery. Jej znajomość przyda Ci się również w razie konieczności zakupu części zamiennych do grilla.



Po zarejestrowaniu grilla następuje weryfikacja poprawności wysłanego wniosku. Jeśli wszystko zostało wypełnione dobrze, wniosek zostaje zaakceptowany, a grill objęty wydłużoną gwarancją począwszy od dnia zakupu widniejącego na paragonie/fakturze. Potwierdzenie rejestracji otrzymasz mailowo.  

Od momentu rejestracji grill widnieje w systemie internetowym Broil King, dzięki czemu nie musisz martwić się, jeśli Twój papierowy dowód zakupu zgubi się lub ulegnie zniszczeniu. 

Części zamienne do grilla Broil King 

Broil King niezmiennie od lat dba o najdrobniejsze szczegóły podczas procesu produkcji grilli, tak by każdy ich element cechowała najwyższa jakość. Naturalna eksploatacja oraz użytkowanie sprawiają jednak, że niekiedy konieczna jest wymiana jakiegoś elementu grilla. Może zdarzyć się tak zarówno w przypadku większych elementów takich jak: aromatyzery Flav-R-Wave czy palniki Dual-Tube, jak i niewielkich części zamiennych jak śruby czy nakrętki.
Rejestrując grilla według powyższych kroków, zapewniasz sobie możliwość wymiany w ramach gwarancji elementów takich jak:
  • piekarnik z odlewu aluminium (również jego poszczególne elementy), 
  • ruszty żeliwne,
  • elementy pokrywy i grilla ze stali szlachetnej, 
  • aromatyzery Flav-R-Wave™, 
  • palniki Dual-Tube™,
  • palnik rożna,
  • palnik kuchenki bocznej, 
  • farba.
Należy pamiętać, że jeśli uszkodzenia wymienionych elementów są wynikiem nieprawidłowego użytkowania grilla, reklamacja nie zostanie uwzględniona. W takiej sytuacji konieczny jest zakup części zamiennej oraz jej samodzielna wymiana lub skorzystanie z usług odpłatnego serwisu.

Jak znaleźć najbliższe centrum serwisowe? 

Jeżeli reklamacja uszkodzonej części grilla została odrzucona lub nie przedłużono gwarancji na urządzenie, a od zakupu upłynęło więcej niż 2 lata, pomoc w naprawie możesz uzyskać w płatnym centrum serwisowym. Pierwszy krok do znalezienia centrum znajdującego się jak najbliżej miejsca Twojego zamieszkania to kliknięcie w poniższy kafelek. 

Po otwarciu strony wpisz kod pocztowy swojej miejscowości, zaznacz opcję centrum serwisowe i kliknij przycisk – szukaj sklepu.

Na ekranie pojawi się lista najbliższych Autoryzowanych Salonów Dealerskich oferujących usługi serwisowe.

Przycisk pokaż, umożliwia zdobycie większej ilości informacji na temat konkretnego salonu oraz danych do kontaktu.

Gdzie i jak kupić części zamienne?

Niektóre uszkodzone części grilla z łatwością wymienisz bez pomocy centrum serwisowego. Wcześniej konieczny jest jednak ich zakup. Możesz zrobić to zarówno stacjonarnie, w Salonach Autoryzowanych Dealerów Broil King, których wyszukasz zgodnie z powyższym schematem, jak i internetowo. 
Klikając w poniższy kafelek znajdziesz się w sklepie internetowym.
Na górze znajdziesz instrukcję dotyczącą odczytywania numeru seryjnego grilla oraz jego modelu. Do wyszukania części odpowiedniej dla Twojego urządzenia konieczny będzie bowiem MODEL oraz PIERWSZA LITERA NUMERU SERYJNEGO. Jeśli jednak w celu wydłużenia gwarancji zarejestrowałeś swój grill zgodnie z wytycznymi z początku artykułu, wiesz już doskonale, jak je odczytać.

Po wybraniu modelu na stronie pojawi się e-schemat1, czyli rysunek techniczny z podpiętymi do niego częściami (w przypadku większych grilli schematów będzie kilka) oraz tabelka2, w której będą one wyszczególnione. Obok niektórych elementów znajdziesz również film instruktażowy3 dotyczący ich wymiany.


Konkretny element umieścisz w koszyku korzystając z opcji "dodaj do koszyka" widocznej w tabelce pod schematem. Możesz również zrobić to za pomocą schematu. Po najechaniu na numer wybranej części, na mapce pojawi się jej nazwa, cena, ilość, a także ikonka koszyka. Jedno kliknięcie w nią sprawi, że do koszyka trafi 1 sztuka produktu (jeśli potrzebujesz więcej sztuk, powtórz czynność odpowiednią ilość razy).


UWAGA! Przy niektórych częściach zamiennych, po najechaniu na produkt w okienku nie wyświetli się ikonka koszyka, w tabelce zaś, w miejscu "dodaj do koszyka" widniał będzie numer telefonu. Oznacza to, że wybrany element nie jest dostępny w danej chwili i w celu jego zamówienia oraz otrzymaniu informacji o czasie realizacji, należy zadzwonić pod wskazany numer (+48 16 623 61 73) lub skontaktować się mailowo (serwis@broilking.pl) z działem sprzedaży Broil King.

Po wybraniu wszystkich poszukiwanych elementów należy przejść do finalizacji zamówienia (w tym celu kliknij w niebieskie pole).

Po przejściu do koszyka zostaje Ci już tylko wybór sposobu dostawy, płatności oraz złożenia zamówienia. 

Przewiń do góry